Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

13/3/12

Οι κατάλογοι στα εστιατόρια δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα σε επίπεδο φωτογραφίας από τις ιλουστρασιόν φωτογραφήσεις των περιοδικών μόδας. Πολλές φορές είναι τόσο ζωντανές και παραστατικές οι απεικονίσεις, που νομίζεις ότι μπορείς να μυρίσεις το φαγητό. Τότε είναι που οι σιελογόνοι αδένες αρχίζουν να εκκρίνουν το σάλιο και η φωτογράφιση έχει πετύχει τον στόχο, να ερεθίσει το μυαλό και να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε με το κάτω όργανο… το στομάχι.
Προσπαθήστε λοιπόν κάθε φορά να παραβλέπετε τις εντυπωσιακές εικόνες που πολλές φορές είναι αποτέλεσμα επιμελούς και επίπονης στιλιστικής προσπάθειας. Είναι μάλλον απίθανο η εικόνα που βλέπετε στον κατάλογο να επαναληφθεί και στο πιάτο σας. Σημασία δεν έχει η εντυπωσιακή εικόνα αλλά το θρεπτικό και θερμιδικό περιεχόμενο της τροφής που θα καταναλώσετε. Αυτός είναι και ο λόγος που πρόσφατα η κυβέρνηση των ΗΠΑ υποχρέωσε τις μεγάλες αλυσίδες των εστιατορίων να αναγράφουν ΠΑΝΩ στην φωτογραφία με τρόπο διακριτό το θρεπτικό τους περιεχόμενο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου